Inspiratiesessie BSH beyond NPS - 7 november 2016
De Net Promoter Score (NPS) is een onderwerp dat in vele bedrijven leeft. Het is tegelijkertijd fascinerend en inspirerend omdat het over klantbeleving gaat en de interne cultuur aan kan jagen, en anderzijds gaat het over de harde realiteit, businesscases en scores. Laten we daarom eens een kijkje nemen in de keuken (letterlijk) van een groot, internationaal bedrijf: BSH Huishoudapparaten bekend van de merken Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff en meer.
Wees erbij en word in hoog tempo bijgepraat over het inbedden van de NPS in de organisatie van BSH. Leer van hun opzet, de successen, het struikelen, het bedienen van meerdere merken, en het internationaal uitbreiden naar inmiddels 15 landen. Hoe breng je NPS bij ervaringen rondom huishoudapparatuur? Hoe bij de technici die ze installeren of repareren? Hoe gebruik je NPS bij de vele kookworkshops die gegeven worden? Hoe zorg je ervoor dat je promoters echte ambassadeurs worden? Hoe om te gaan met een Duits moederbedrijf, of het inbedden van NPS bij Vlamingen en Walen met alle verschillen tussen taal en (werk)culturen?
Word meegenomen in deze bijzondere uitdaging en laat je verrassen door inspirerende voorbeelden en concrete cases. In diverse snelle sessies van 20 minuten komen verschillende sprekers langs. Met een voorwoord door CEO Ronald Wassenaar, en een speciaal gastoptreden van Andy McDonald die gaat koken heb je een sessie om naar uit te kijken, een kookworkshop (althans, voor de winnaars...), een borrel, en meer dan genoeg ideeën om de volgende dag direct mee aan de slag te gaan.