Logo

Over Inspiration CX Tech

Inspiration CX Tech

Hoe gaan organisaties om met de snel veranderende eisen van de klant?

Wij vroegen ons af hoe gerenommeerde merken en disruptieve startups innoveren om relevant te zijn in een wereld waarin één constante is, te weten verandering!

Tijdens deze Inspiration van PvKO staat innovatie in het Customer Experience domein, het zogenaamde CX-Tech domein centraal. In samenwerking met Deloitte, de UvA en mooie Nederlandse merken en startups verzorgen we een avond die inhoud geeft aan de vraag hoe je relevant kan zijn voor je klanten in een snel veranderende wereld, waarin digitaal en transparantie de boventoon voeren.

Keynote speaker Onno Bierhoff, scaling officer bij Deloitte Center for the Edge (C4E), schetst aan de hand van inspirerende voorbeelden een breed beeld van de exponentiële groei in technologie. Welke kansen liggen er voor CEO’s die bij moeten houden welke technieken voor hen relevant zijn?
C4E helpt senior executives met het vaststellen van de impact van exponentiële technologieën op hun businessmodellen en hoe zij daar maximaal van kunnen profiteren door op een fundamenteel andere wijze met innovatie en transformatie om te gaan.

Case: Seamless versturen van Pakketten
PostNL Customer Experience heeft geanalyseerd welke Customer Journey’s als eerste aandacht behoeven. Waar zitten de grootste pijnpunten, het meeste volume en kansen om het verschil te maken? Door prioriteiten te stellen heeft PostNL het initiatief genomen in het opstarten van Customer Journey trajecten.
Margot Nuijten, Projectmanager Customer Experience, laat zien wat de aanpak van PostNL is aan de hand van de case ‘Seamless versturen van pakketten’. Met als resultaat: loyale klanten, efficiënte processen (voor klant, retailer en PostNL) en activatie van ons merk.

Pitches disruptieve startups

bunq - Hans Peter Poelstra
Hallo, wij zijn bunq, de nieuwe bank. Op 30 juni vertel ik jullie graag meer over de manier hoe wij, als distributive start-up, innovatie dagelijks toepassen in de praktijk. Ik neem jullie mee in het verhaal vanaf de oprichting van bunq tot nu, waarbij de gebruiker centraal staat.

Picopoint - Dick Berkelder
Met Picopoint kunnen bedrijven hun klanten via hun eigen WiFi-omgeving, Ibeacons en internet of things, gerichte marketingacties aanbieden tijdens het winkelproces. We stimuleren hiermee de customer experience. Denk ook aan events, openbaar vervoer, hotels en ziekenhuizen. Aan de hand van een klantcase laten we zien hoe je je winkelvloer als online kanaal kunt managen.

Jungo - Vincent van den Noort
Het doel van Jungo is om eerlijk alternatief financieren de standaard te maken. Wij laten particulieren meegenieten van de rendementen die professionele beleggers maken op hypotheken. En dat terwijl de huizenkopers een eerlijke en goedkope hypotheek krijgen.

Deze Inspiration wordt mede mogelijk gemaakt door:

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.