Logo

Over Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016

Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016

RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland!

Goed openbaar vervoer is een vanzelfsprekendheid.De tram, bus en metro rijden volgens dienstregeling, met schone voertuigen en met vriendelijk personeel. Niets bijzonders. Pas als er iets niet loopt zoals het zou moeten valt het op. RET verzorgt het openbaar vervoer in de regio Rotterdam en wordt toch door reizigers als beste vervoerder in de grote steden beoordeeld. Een kwart van de reizigers is zo tevreden over de RET dat zij de vervoerder een 9 of 10 als rapportcijfer geeft.

Wat is de sleutel tot succes? Het antwoord op die vraag geeft de RET zelf. Maar jullie ervaren dit ook als reiziger van de RET. Openbaar vervoer heeft geen beste naam als het op klantgerichtheid aankomt. RET bewijst het tegendeel. Zij roepen niet dat ze klantgericht zijn, zij zíjn het! Door te focussen op betrokken medewerkers en op service voor de klant. Daarmee wonnen zij zelfs de Nima Internal Branding Jaarprijs. Lesly Broekaart, Projectleider servicegerichtheid bij de RET, geeft je de sleutel tot succes.

Egbert Jan van Belmarketingauteur en -adviseur, vertelt ons aan de hand van vier concrete cases hoe klanten naar organisaties kijken en hoe je je organisatie klaar kunt stomen voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL. Hij gaat tevens in op het belang van betrokken medewerkers binnen organisaties en het verschil dat zij kunnen maken. Egbert Jan is avondvoorzitter van deze klantgerichte Kennissessie. 

Jean Paul Duurland, Manager Marketing, Verkoop en Service bij de RET en gastdocent CRM leadership bij Nyenrode Business Universiteit, schetst een theoretisch kader en gaat in op het belang van beleving. In groepen gaan we werken aan verschillende thema's die voor RET belangrijk zijn zoals service. Aan het eind van de avond hebben wij allen een sleutel tot succes in handen. 

Ervaar zelf of de RET de meest klantgerichte vervoerder van Nederland is
De RET biedt een gratis OV-kaart aan om in Rotterdam naar de Kennissessie te reizen. Vanaf het station of indien je met de auto komt vanaf een gratis P+R plaats. Vul je adres in bij je aanmelding en wij sturen je de OV-kaart toe.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.