Logo

Over Kennissessie Service Excellence met case Obvion- 12 april 2016

Kennissessie Service Excellence met case Obvion- 12 april 2016

Met case Obvion en auteurs Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen van het recent verschenen boek Service Excellence.

Succesvolle organisaties streven naar persoonlijke betrokkenheid bij klanten en enthousiaste klanten door het bieden van een Excellente service. De sleutel voor het realiseren van emotionele connecties met klanten is het bieden van meer ‘personal touch’ in de dienstverlening en het inspelen op de ‘unexpressed needs’ van klanten. Het bieden van persoonlijke en ‘surprising’ service wordt de standaard!

Maar werken hieraan houdt veel meer in dan de dingen net iets beter doen. Het betekent vaak anders denken. Anders werken en ook op andere zaken gaan sturen. Maar welke precies ? Hoe voorkom je dat een organisatie zich richt op een veelbelovend initiatief, maar daarbij andere, die van net zo groot belang zijn om de organisatie duurzaam klantgericht te maken over het hoofd ziet?

In deze Inspiratiesessie nemen Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen, auteurs van het net verschenen boek Service Excellence, je mee in tal van aansprekende en inspirerende verhalen van bedrijven wereldwijd. Zij bespreken het onderliggende praktische model hiervoor, als handvest voor elke organisatie die serieus bezig is met klantbeleving, visie en leiderschap, cultuur en organisatie.

Zo’n organisatie is Obvion. De hypotheekverstrekker heeft dit excellente service model toegepast. In de case Obvion gaan we uitgebreid in hoe deze hypotheekverstrekker via bovengenoemd model transformeert naar klantpartnerschap. Met volop eerlijke zelfreflectie, worstelingen, successen, geplande én onverwachte initiatieven licht Ralph Nieuwland, CRM manager hun avontuur toe.

Op de prachtig nieuwe inspirerende locatie bij SAMR krijg je deze avond een scala aan verhalen, concrete handvatten, inzichten, onverwachte wendingen en one-liners. Met een borrel na afloop is dit een avond die je echt niet mag missen

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.