PvKO Mastersessie Innovatie in klantbeleving; stilstaan is geen optie - 15 oktober 2014
De veranderende maatschappij eist nieuwe inrichtingsprincipes, keuzes en interactievormen die voor verschillende doelgroepen een customer experience ‘op maat’ vormen. In deze mastersessie zien we hiervan concrete voorbeelden met o.a. het gedrag op social media en het effect daarvan voor bedrijven voor hun reputatie, klachtenmanagement en pensioencommunicatie.
Wat verandert er en wat is de impact?
Onder begeleiding van avondvoorzitter Ed Peelen, bestuursvoorzitter PvKO, presenteren twee studenten hun onderzoek waarna ruimte is voor een (gefaciliteerde) discussie.
Lisa Krafft; University of Maastricht, Masters in International Business. Zij is cum laude afgestudeerd met een thesis voor een grote (leven-Pensioen) Verzekeraar: Gender Differences in Attitude towards Pension Communication for Generation X, How Framing Influences Attitude towards Pension Communication.
Adrian Hoffstaedter: University of Maastricht, Masters in International Business. Hij is cum laude afgestudeerd met een thesis voor een grote Duitse Telecom Aanbieder: Thank You, You Have a Nice Day, Exploring Uncivil Consumer Behavior Online, Effects on Third Parties and Company Reactions.
Beide presentaties worden in het Engels gegeven.