Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Inspirations

De naam zegt het al, bijeenkomsten die inspireren.

Inspirations worden gekenmerkt door uitwisseling van kennis en ervaring tussen de deelnemers, waarbij aanwezigen vernieuwende inzichten opdoen. Inzichten die tot stand komen door interactie tussen deelnemers, veelal verrassend en onverwacht zodat je als deelnemer je visie op Klantgericht Ondernemen op een leuke manier verrijkt.

Vorm

praktijkcases, dialogen,  stellingen en discussies. Veelal verzorgt een lid een Pecha Kucha, waarbij de spreker onder enige tijdsdruk (20 slides in 20 seconden) een steekhoudend pleidooi houdt over een onderwerp gerelateerd aan het thema van de bijeenkomst.

Doelgroep

Leden en potentiële leden die kennis, ervaringen en contacten met elkaar willen delen. Ook voor niet-leden is deze bijeenkomst een goede gelegenheid om kennis te maken met Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Locatie

Inspirations vinden overwegend plaats op locatie van een van de leden.

Frequentie

5 keer per jaar

Inspirations worden georganiseerd door de kernleden vanuit het domein Ontmoeten. Naar aanleiding van de feedback en suggesties die leden doen voor onderwerpen en welke topics en trends de kernleden zelf signaleren, wordt er invulling gegeven aan de inspirations. Veelal organiseren de kernleden zelf ook de inspirations en stemmen zij de inhoud met de betreffende sprekers af.

Suggesties voor sprekers of onderwerpen? Laat het ons weten!

Agenda 2014

Data en onderwerpen zijn onder voorbehoud

Inspirations

  1. nov 06

    Inspiration: Van bricks naar clicks en vice versa - 6 november 2014

    Utrecht

    Borging van een consistente customer experience.
    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  2. dec 17

    Bijzondere bijeenkomst met eindejaarsborrel - 17 december 2014

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.