Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Bijeenkomsten

PvKO organiseert bijeenkomsten die in eerste instantie primair bedoeld zijn voor de leden. Daarnaast verbinden wij onze naam als branchepartner aan evenementen van andere organisaties indien deze raakvlakken hebben met het thema 'klantgericht ondernemen'. 

Agenda

Hieronder is een overzicht te zien van onze bijeenkomsten in 2015. Het merendeel wordt georganiseerd door de kernleden van het domein Ontmoeten. 
In 2015 staan de volgende thema's centraal:

  1. Customer Journey & Customer Experience
  2. Klant 2024: o.a. technologie, disruptie, futurizing, businessmodellen
  3. The Customer Metrix: NPS 3.0 en andere klantloyaliteitsmetingen
  4. Change management & cultuur: o.a. integriteit en leiderschap

Suggesties voor onderwerpen, sprekers of zelf participeren in een van de kerndomeinen? Neem contact op met het projectbureau >

Onderstaande data en onderwerpen zijn onder voorbehoud

  1. mei 29

    Customerzz Tour - 29 mei 2015

    Beleef de eerste Customerzz Tour!

  2. jun 17

    Customerzz Event - 17 juni 2015

    Amsterdam ZO

    The next generation strategy. Laat je inspireren door keynotes Yuri van Geest over de Exponentiële Organisatie en Pernille Kok-Jensen met een deep-dive in de leefwereld van jongeren.

  3. jun 25

    Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen om klantgerichter te werken - 25 juni 2015

    's Hertogenbosch

    Welke nieuwe technologische ontwikkelingen zijn er om klantgerichter te werken? Tijdens deze Kennissessie komen tal van praktijkvoorbeelden voorbij.

    Met een inspirerende case verzorgt van SAP Nederland over de nieuwste ontwikkelingen om klantgerichter te werken. Een case over de nieuwste technologische ontwikkelingen door Martijn Seijgers van ESA Business Incubation Centre. Doe ook mee met de brainstorm over nieuwe businessmodellen en ideeën voor ESA.ESTEC.

  4. sep 10

    Kennissessie met en bij Nationale-Nederlanden - 10 september 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  5. sep 15

    Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015

    Met case Unilever

    Benchmark, scan & roadmap

  6. okt 14

    PvKO Mastersessie - 14 oktober 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  7. nov 24

    Kennissessie - 24 november 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  8. dec 16

    Inspiration - 16 december 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.