Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Bijeenkomsten

PvKO organiseert bijeenkomsten die in eerste instantie primair bedoeld zijn voor de leden. Daarnaast verbinden wij onze naam als branchepartner aan evenementen van andere organisaties indien deze raakvlakken hebben met het thema 'klantgericht ondernemen'. 

Agenda

Hieronder is een overzicht te zien van onze bijeenkomsten in 2015. Het merendeel wordt georganiseerd door de kernleden van het domein Ontmoeten. 
In 2015 staan de volgende thema's centraal:

  1. Customer Journey & Customer Experience
  2. Klant 2024: o.a. technologie, disruptie, futurizing, businessmodellen
  3. The Customer Metrix: NPS 3.0 en andere klantloyaliteitsmetingen
  4. Change management & cultuur: o.a. integriteit en leiderschap

Suggesties voor onderwerpen, sprekers of zelf participeren in een van de kerndomeinen? Neem contact op met het projectbureau >

Onderstaande data en onderwerpen zijn onder voorbehoud

  1. apr 09

    PvKO Mastersessie Gamification: How to make it happen - 9 april 2015 met CASE KNAB

    Amersfoort

    Met case van KNAB.

  2. apr 30

    Customerzz Brainstorm - 30 april 2015

    Amsterdam ZO

    Speciaal voor leden van PvKO.
    Stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland.

  3. mei 12

    Kennissessie Cultuur en Employee Engagement - 12 mei 2015

    Harderwijk

    Wat is de belangrijkste schakel tussen organisatie en klant?
    Hoe creëer je een cultuur van betrokkenheid?

  4. jul 02

    Inspiration met ALV en zomerborrel - 2 juli 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  5. sep 10

    Kennissessie - 10 september 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  6. okt 14

    PvKO Mastersessie - 14 oktober 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  7. nov 24

    Kennissessie - 24 november 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  8. dec 16

    Inspiration - 16 december 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.