Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Events

Events bij PvKO

Maandelijks organiseert PvKO verschillende soorten events voor haar leden en niet-leden. Deze events zijn meestal gratis voor leden. Niet leden betalen een kleine bijdrage.

Inspirations worden gekenmerkt door uitwisseling van kennis en ervaring tussen de deelnemers, waarbij aanwezigen vernieuwende inzichten opdoen.

Bij een Kennissessie brengt een bedrijf (lid) een case of vraagstelling in. De aanwezigen geven hun meningen over de vraag en bieden het betreffende bedrijf nieuwe inzichten en toepasbare ideeën op basis van hun kennis en ervaring. 

Mastersessies zijn opgezet om kennis en informatie beschikbaar te stellen die studenten aan de hand van onderzoek hebben verkregen.

Topics die rondom klantgericht ondernemen en CRM op directieniveau spelen worden tijdens de Boardroomsessies met directieleden afkomstig van diverse bedrijven, in een open en ontspannen sfeer besproken.

Naast onze eigen events verbinden wij onze naam als branchepartner aan evenementen van andere organisaties, Partner Events, indien deze raakvlakken hebben met het thema 'klantgericht ondernemen'.

Kosteloos kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een zzp lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een event gratis. 
Het gratis kennismaken geldt nietvoor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden maar voor gebruikers van deze oplossingen en diensten.

 

Locatie ter beschikking stellen of event initiëren?

Met een bedrijfslidmaatschap heb je ook de mogelijkheid om een Kennissessie te organiseren of een Inspiration te hosten op de eigen locatie. Kijk hier voor alle voordelen van een lidmaatschap bij PvKO.

Agenda

Hieronder is een overzicht te zien van onze events in 2015. Het merendeel wordt georganiseerd door de kernleden van het domein Ontmoeten. 
In 2015 staan de volgende thema's centraal:

  1. Customer Journey & Customer Experience
  2. Klant 2024: o.a. technologie, disruptie, futurizing, businessmodellen
  3. The Customer Metrix: NPS 3.0 en andere klantloyaliteitsmetingen
  4. Change management & cultuur: o.a. integriteit en leiderschap

Suggesties voor onderwerpen, sprekers of zelf participeren in een van de kerndomeinen? Neem contact op met het projectbureau >

Onderstaande data en onderwerpen zijn onder voorbehoud

  1. sep 10

    Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren - 10 september 2015

    Den Haag

    Trends in klantbeleving, NPS (Net Promoter Score), Ignite sessies en het NPS dashboard.

  2. sep 15

    Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015

    Leusden

    Assess jouw eigen klantgerichtheid. Kijk hoe jij scoort op de drivers achter klantgerichtheid. Vergelijk jouw score met die van anderen, ontdek hoe Unilever Food Solutions het aanpakt en ontdek hoe je verbeteringen kunt doorvoeren. Gericht op het resultaatgericht vergroten van de engagement met jouw klant. Aan de hand van uitkomsten uit een benchmarkstudie in drie landen

  3. okt 14

    PvKO Mastersessie - 14 oktober 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  4. nov 24

    Kennissessie - 24 november 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  5. dec 16

    Inspiration - 16 december 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.